Tio snabba

Hittade dessa hos Annika, som i sin tur hittat dem hos Lindisen.

  • kyrklig/borgerlig? Har gift mig borgerligt i tingshuset en gång... barnen är dock döpta i kyrkan (Det är bättre att de får gå ur kyrkan senare om de nu vill) Gifta mig igen skulle jag vilja göra borgerligt, ute på något fint ställe, bara jag hittar någon som vill gifta sig med mig.
  • färgglatt/stilrent? Blandat faktiskt.
  • Tulpan/ros? Tulpaner!!
  • kaffe/te? Kaffe, kaffe, kaffe!!
  • fotboll/hockey? Nej tack.
  • radio/ipod? Radio... Den står på för jämnan.
  • volvo/saab? Nä... Toyota
  • storstadsweekend/solsemester? Solsemester. Är dock väldigt sugen på att åka till någon storstad... Barcelona kanske?
  • teflon/gjutjärn? Gjutjärn. Fast jag använder teflon mer faktiskt. 
  • Pippi Långstrump/Karlsson på taket? Pippi!!

  • Kommentarer
    Postat av: Linda

    kul! Länkar som vanligt till alla deltagare på söndag så håll utkik i bloggen, en av deltagarna får eventuellt en liten överasskning- har inte bestämt mig än =)

    2011-05-10 @ 15:19:29
    URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0