Ras

"Om du ensam skall ordna en julfest för 500 personer, vad skall du tänka på då?"
"Hur tror du dina arbetskompisar skulle beskriva dig?"
"Varför skall vi anställa just dig?"
"Om du står med ett helt busslass med människor och bussen inte kommer, vad gör du då?"
"Vad är ett bra jobb för dig?"

Ja, det var bara endel av frågorna jag blev bombarderad av, av tre kvinnor på anställningsintervjuen förut... Vad jag svarade? Inte en susning! Hur "det gick", om det kändes possitivt eller negativt? Inte heller en blekaste aning.
Det jag vet är nu att jag är en av fem kallade till intervju, och att vi får besked innom två veckor.

Själv känner jag mig helt urkramad.


Kommentarer
Postat av: Annika

ojojoj...... Håller tummarna för dig <3

2011-05-18 @ 20:11:33
URL: http://amittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0