Alltså, de där glasögonen

(De där alltså.)

För det första så var de ju brunspräckliga, jag som trodde de var svarta. Jag har alltså provat och bestämt mig för ett par bruna. Som jag trodde var svarta. Hänger ni med? (fast de var ju lika snygga "ändå")

Och för det andra. När jag har det ena paret på mig gillar jag dem bäst. Fast tar jag sen på mig det andra paret, ja, då gillar jag dem bäst.
Så, då måste ju bägge vara bra då?

För det tredje. Jag är lite groggy, men det tar visst tid att vänja sig med progressiva glas.

För det fjärde. Fasen vad dåligt jag ser när jag tar av dem! Märker jag nu, jag som inte trodde att jag såg så dåligt!

För det... nä, jag tror det räcker med det just nu.

Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Åh jag vill se dom på!

2011-05-05 @ 21:27:36
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Ann Catrine

Du verkar lite snurrig tycker jag ;-)

Foto på bågarna tack!



2011-05-05 @ 22:41:52
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0