Vem vann?

Många är Ni som varit med och tävlat.
Många är det också som tipsat om att jag borde ha mer egna bilder, byta teckensnitt och byta layout mm.
En tävlande utmärkte sig dock, och skrev följande tips:


Teckensnittet bör bytas ut för nu är det lite svårtläst. Jag tror att många tröttnar om det är svårt. Ett alternativ skulle vara att öka.
Bra med måndagsgarvet, men försök få till något mer. Kanske på...torsdagar? Så det blir två gånger i veckan? Det gör att vi som söker humor kommer in oftare :)
Jag tycker det är jättekul med foton och fotocollage, även på personen bakom bloggen. Sen vet jag inte om det är självvalt att inte medverka på bild - men ofta gör det bloggen personligare.
Längre inlägg är något jag saknar. Det ska inte vara långt varje gång, men då och då. Det ökar både intresset av läsarna då man läser mer, samt din egen PR.
Utmärk gärna vissa ord med fetstil och kursivt. Det gör inlägget mer personliga och liksom utmärkande. Det blir lättare att hänga med, och man förstår (!?) mer.


Jag tyckte det var väldigt bra och konstruktivt, har tagit åt mig av tipsen (och många andras tips också så klart) och planerar att använda mig av en hel del av dem. Ja, inte att visa foton på mig själv då, jag kommer fortfarande att vara anonym.


Vem är det då som lämnade det vinnande tipset?
Jo, det är
Annika!!
(Hon tipsade i sin
tipsblogg, så allt är i sin ordning)




Vad goodiebagen innehåller visar inte jag,
men kollar ni in hos Annika nästa vecka, så kanske hon är snäll och visar Er!


Kommentarer
Postat av: ansepanse

GRATTIS till henne :) ska kanske kika in där nästa vecka då

ha nu en fin fredag - kramar

2011-04-01 @ 12:50:44
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Vad roligt med bra och konstruktiv kritik!!

Grattis till vinnaren, välförtjänt!



Trevlig helg ;-)

2011-04-01 @ 17:12:11
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Tusen tack!!! <3

Kul att du gillade min tips så pass mycket!! =)

Jag mailar dig direkt!



Kram Annika

2011-04-01 @ 18:47:57
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0