Onsdag kväll

Ni vet den där hostmedicinen jag tog länge och väl? Den där som även gjorde att jag tappade allt vad matlust hette. Den som hjälpte till att krympa min magsäck till en mera normal size... Som jag trodde skulle hjälpa mig till att kunna äta mer normala portioner i framtiden... Visst, den var bra.

Men.

En veckas semester i Turkiet hjälpte mot den krympta magsäcken. Om man säger så.

Plus Minus Noll
Tillbaka på ruta ett
Kalla det vad du vill, men verkan är över.

Jag har visserligen kvar drygt en halv flaska, och en till att hämta ut. Men jag hostar inte längre (hur gärna jag än vill) och där går även min gräns.

Ingen hosta- Ingen hostmedicin!
That´s all for tonight folks.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tokfia där!



Testat Chili burn?

2010-09-16 @ 10:14:16
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0