Röster jag hör...

Hade arbetstid 7-14 i dag, men fick gå på ett möte till 15.30.
Det är om en ny arbetsmetod, och det var jag och vår gruppledare/samordnare som gick. Vi skall informera de övriga kollegorna i morgon på APT. Hon jobbar dag i morgon, och var väldigt tydlig med att hon inte hinner förbereda något.
Då hör jag någon som säger: "Men jag börjar ju inte förrän 12.30 i morgon, jag kan skriva lite hemma innan!"...
Oooops... det var visst jag det. Att man aldrig lär sig!!!!

 
Nu har jag gjort ett röj (igen) i köket, och förberett matlådor till i morgon.
En hög med fakturor skall attesteras efter det blir det ett besök ute i duschen... sen skall jag bara slappa i soffan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Typiskt kvinnor - vi tar alltid på oss för mycket.

2010-10-19 @ 19:37:53
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0