Jag har beställt en Dermaroller



Behandlingsindikationer

Rollern är lämplig att använda för många olika ändamål:
• Rynkreducering
• Solskadad hud
• Huduppstramning (Vävnadsuppstramning/Fasthet)
• Ärrbehandling (Akneärr, operationsärr och andra ärrskador)
• Pigmentbehandlingar
• Torr/Känslig hud
• Hudbristningar och Celluliter

 

Info:
Rollern är ett genombrott som medicinsk produkt. Trots sitt enkla koncept är resultaten anmärkningsvärda och kan i mångt och mycket likställas med fraktionerad laserbehandling (som kostar över 20 000kr!!).

Användningsområdet är brett och behandlingarna är effektiva och säkra med få eller inga sidoeffekter. Behandlingarna består av en serie behandlingar (vanligen 3-5 behandlingar beroende på ursprungsläge) med 4-6 veckors mellanrum.

 

Behandlingsteknologin

Mekanismen består av smärtfri piercing av vävnaden med hjälp av extremt tunna nålar (endast 0,5 mm) av rostfritt stål. När dessa penetrerar vävnaden skapas tusentals microkanaler som stimulerar vävnaden till reparation samtidigt som naturliga tillväxtfaktorer frigörs och ger ökad tillväxt av collagen.

Även upptaget av näringssubstanser ökar mångfaldigt. Enligt vetenskapliga rapporter uppemot 2400% bättre upptag av din näringscreme om du rollat! Normalt tas ENDAST 0-3% upp av huden!

Jag köpte även kollagenampuller för bästa resultat. (Ja, jag vet, jag går på allt...)
Nu återstår att se hur det funkar!
Hojtar till när jag får paketet.



Kommentarer
Postat av: Linda

Och så visar du före och efterresultat... :-)

2010-10-05 @ 06:49:46
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0