Vad skådar mitt norra (?) öga??


När jag slog upp aftonbladet möttes jag av detta!
Laila och Nicklas tackar nej till husbyggartvprogrammetmotbetalning.

"– Svaret var egentligen ganska enkelt då vi kände att det kommer bli för privat och man kommer ta ett för stort kliv in i vårt privatliv", skriver Laila Bagge.

Och det kom hon på nu, efter att de sålde både bröllopet och hela bröllopsresan till Expressen...



Ja, det är möjligt att jag hackar mycket på Laila och Nicklas, men det är sån jag är!

Minns ni som följde min gamla blogg, hur jag efter att ha hackat på Jimmy Jansson och Sandra "Vadhonnuheter" nästan brevväxlade med hennes sura lillebror?
Det var riktigt kul! ;)

Kommentarer
Postat av: F

jag tror att de inte tordes fullfölja det helt enkelt...

2010-05-18 @ 11:14:18
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Haha...ja, det kom jag ihåg.

2010-05-18 @ 18:32:51
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0