Sol ute, städ inne, sol i sinne- livet på en pinne!



Färdig jobbat... ja, på jobbet i alla fall.
Nu har jag suttit här hemma och svarat på lite mail, ringt två "jobbsamtal", samt attesterat några fakturor. Lite surt känns det ju att slita, och så har HSB missat mitt arvode denna månaden, skulle kommit i går ju. Nåja, hon skulle göra en extra utbetalning, så det kommer om ett par dagar. Jag skall ju till Skagen på lördag, behöver ju för bövelen pengar. Har hunnit med en runda i blogglandia också, kommenterat hos de flesta av er, duktig som jag är (nickar stolt).
Nu skall jag dra igång med allt annat som skall göras här hemma... såsom bädda rent, dammsuga, tvätta lite, veckohandla, laga mat... Ja, ni vet. Uäck, ibland (läs: alltid) känns det bara för mycket!!

(Så, nu fick jag gnällt av mig lite, nu känns det bättre)

Kommentarer
Postat av: Annika

Egentligen klarar jag det inte men enligt kronkalle så ska jag klara mig...De snor 4000 kronor varje månad =/ Därför känns det som jag lika gärna kan jobba så lite....

2010-05-26 @ 18:19:11
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Annika

Skönt att de kan betala ut det i efterskott....Vad mysigt med skagentur. Ingen rast och ingen ro för dig...

Kram

2010-05-26 @ 18:20:31
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Skagen! Har du varit där förut? Alltid haft en liten dröm att åka dit, så jag vill ha rapport!

Skönt det löser sig med utbetalningen,inte roligt när pengar inte dyker upp när de ska...



Nattinatti!

2010-05-26 @ 21:13:34
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0