Tacksamhet

Det är så många av er därute.
Så många som jag skulle vilja bo närmare, och ha som "riktiga" vänner.

Endel av er har jag träffat i riktiga livet, flera av er många gånger t.o.m! =)
En som jag träffat extra många gånger, varit hemma hos, åkt på två kryssningar med, firat nyår med och våra familjer har lärt känna varandra. Dessutom kommer hon och maken hit redan nästa helg! =D
Några andra hoppas jag på att få träffa i sommar...

Andra får jag nöja mig med att "träffa" här, i bloggarnas land.
(Men visst hade det varit kul med en jättebloggträff, där alla bloggare man läser är med. Alla går med namnskyltar... Visst hade det?)

Hur som helst, jag är glad att jag har "lärt känna" er alla!!!
Ni förgyller min vardag, och gör det extra kul varje gång jag sätter på datorn!
Jag är glad att ni orkar med att läsa i min blogg även, som nu, i perioder där jag bara rabblar allt jag gör. (Vilket föfövrigt är lite terapi för mig, jag känner att jag "betar av" måstena då.) Att ni kommenterar här, och skriver roliga, djupa, intressanta inlägg i era egna bloggar...

Massa, massa kramar till er allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är tacksam för att du finns också :-D Alltid kul att gå in och läsa fast man inte har sett dig IRL :-D

Tycker bloggträff låter som en alldeles ypperlig idé, något för dig att ta tag i kanske, pliiiise??!!

2010-06-22 @ 12:31:49
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: a

Visst är det underbart... Bloggen har gett mig också massamycket. Tänk det är mer än två år sen vi sågs första gången i Malmö =)

Hade verkligen varit skitkul att ses ALLA...

Jag läser alltid hos dig även om jag är slöare än slöast att kommentera..



Stora kramen

2010-06-22 @ 14:22:23
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Ja, inte visste jag att man kan lära känna nya goa vänner via bloggar!

Som att brevväxla, fast bättre...



Ha en härlig sommarkväll ;-)

2010-06-22 @ 21:41:18
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag är ju helt såld på bloggandet och är mycket tacksam och glad över alla härliga människor jag kommer i kontakt med här.

=)

Kram!

2010-06-23 @ 23:19:24
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0