S.T.R.E.S.S!

Min lediga dag i dag, efter att ha jobbat helgen ju.
Dock har jag, som vanligt, fullt upp.
Nu har jag varit inne i stan, hämtat grejer på BOKIA., samt varit och handlat mat, då kyl och frys ekade tomma.
Nu har jag också lite papper att skriva klart tills vi har styrelsemöte i kväll.
Tvätt skall hängas, sängen är fortf. obäddad, diskmaskin behöver tömmas.
Jag hade också tänkt att fortsätta min storstädning här hemma, vill ut och fota hösten, har räkningar som behöver attesteras...
Kanske skulle jag få i mig lite lunch också!

GAAAAHH!!

Hur gör du för att hinna allt??



Kommentarer
Postat av: Å

Jag skulle vilja, lite kaxigt, säga att jag prioriterar och sen är jag nöjd med att göra det jag bestämt mig för var det viktigaste......



Men det är inte sant! Jag gör det jag hinner och sen är jag stressad över (åtminstone en del av) det jag inte hunnit.

2009-10-06 @ 16:16:09
URL: http://www.ihusetpahornet.blogspot.com
Postat av: marie

Ha ha...jag tar det lugnt, sedan lugnt , sedan lugnt igen och sen...PANIK.....Allt på en gång i rasande tempo....(och då ganska superstressad,,,)

kram

2009-10-07 @ 23:04:35
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0