alltihopasamlatiettinlägg!

För det första.

Det är helt otroligt vad jag glömmer saker!
På jobbet i går gick jag och tänkte på ett jättebra blogginlägg... tror jag det var.
Det kan ha varit ett helt nytt bloggkoncept. Revolutionerande, skapande och nytänkande.
...hade det säkert varit om jag kom ihåg vad.
Detta har hänt flera gånger under senate veckorna.
Inte är det heller bara blogg-grejer jag glömmer!
Telefonsamtal, mail, anmälningar. You name it!
Anteckningsblock i fickan snart kanske?
Bara jag kommer ihåg att stoppa det på mej så.




För det andra.

Vi har varit på Bio i kväll, Bröllopsfotografen.
Kanonbra film!
Både miljöer och statister kändes dessutom igen.
Kände igen mig gjorde jag även i filmens karaktärer, ja, allihopa tror jag faktiskt.
Han är så himla pricksäker, Ulf Malmros.
Se den om du inte gjort det!

För det tredje.

Varför händer allt kul när man inte har pengar???
(Annars händer minsann inget alls...)
Jag har bara på ett par dagar nu fått tacka nej till en Egyptenresa,
en middag ute med goda vänner och en kväll på vinmässa.
Surt.
Riktigt surt.
Nåja, vad är väl en bal på slottet?
(Jag kommer väl inte ihåg om jag haft kul ändå!)

För det fjärde.

Ehhh.... jag anmälde mig just till en budgetkonferens.
Så liiiite kul får jag också ha! ;)

För det femte.

Näe, roligare än så här blir det inte!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tacka nej till en egyptenresa... såååå tråkigt.



Och ja, det är adventkalendern. men nu är den klar. Bild under helgen. (kanske redan i morgon)

2009-10-22 @ 22:21:53
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0