Också en viktig uppgift


Ett plan hade kraschat och de överlevande hade simmat iland på en öde ö. Det var några tyskar, några engelsmän och en kines.

Efter några dagar började gruppen organisera upp arbetet på ön och beslöt sig också för att alla skulle få ett eget ansvarsområde. Efter ett tag hade alla fått olika ministerposter: en blev "the minister of finance", en annan "the minister of defense" osv. De hade dock glömt bort kinesen som verkade lite deppig över detta.
De andra märkte det och en av dom kom på en idé: "You could be the minister of supplies!". Kinesen blev kanonglad och sprang rätt ut i skogen!

Efter några timmar började de andra bli oroliga när kinesen inte kom tillbaka och de bestämde sig för att gå in i skogen och leta efter honom. Alla gick in i den mörka skogen och helt plötsligt hoppade kinesen fram och skrek: "SUPPLIES!"


Har du en bra historia på g? maila in den till [email protected] så kanske det blir din historia som kommer med nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack för måndags garvet, kan behövas ibland. Nu kan du läsa bloggen min. Ha en toppen dag. Kram Madde

2010-10-25 @ 10:23:36
URL: http://www.uskans.bloggplatsen.se
Postat av: madlar

Hahahaha, underbar! Tack för garvet på kvällskvisten.

2010-10-25 @ 20:50:41
URL: http://baravaramadlar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skogen är så mysig ibland.=)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 19:31:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0