Nu är den inköpt!


Jag har maten i ugnen och en hög med fakturor att attestera...
Sen skall den invigas, med påmpa och ståt!

Gick in på Rusta, och köpte den billigare varianten (låter bättre än kopia) för 199 kronor. Jag kan inte tänka mig att den "äkta" kan vara så mycket bättre. Jag menar vassa piggar som vassa piggar.

Sen fick jag även göra lite andra fynd i dag, så nu är nyårsstassen färdig!
(Nåja, kanske något smycke, och ett par stumpbyxor som håller in magen och lyfter rumpan skall kanske inhandlas också.) Lovar att visa er senare.

Kommentarer
Postat av: femman

Men hur känns den där "billigare varianten" då??! Jag tror jag skulle må bra av en sån där matta.. men vägrar lägga ut flera hundra kronor på en.. OCH dessutom är jag skeptisk mot dom billigare.. (KAN dom verkligen vara lika bra?? Eller egentligen undrar jag ju nånstans om NÅN sån där matta faktiskt ÄR bra?.. skeptiskt till det mesta till motsatsen bevisats ;)

2009-11-24 @ 09:55:09
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0