Stök

I dag blir det full fart här hemma!
Vardagsrumsväggen
ja... det vart helt fel färg jag hade valt, såg jag i fredags när jag kom hem och målar´n var klar... så vi får ut och köpa en burk och måla över.
Sen så måste jag akut måla över kaklet i köket, för jag klarar inte av att se det längre.
Och sist av allt så skall jag måla sänggaveln innan den hamnar på plats igen.
Sambon här tycker i dagsläget inte att han har världens bästa flickvän ;)
(Han gillar inte hantverkssysslor,
det är därför vi inte har hus)


Men, men, jag är ju bra på så många andra sätt! =)
I går kom jag t.ex hem med 18 liter vin, 2 flak öl,
1 liter wiskey, 3 liter martini, en liter currantvodka och
en liter raspberry-dito och lite likör och annat också.
Då klagade han inte.

Skagen ja, det var förövrigt en kanon-dag! Berättar mera senare... nu åker jag ut till färgbutiken!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Förstår du var populär värre när det kom hem med alla dessa godsaker!

Skulle varit skoj se dig släpa på allt detta ;-)



Lycka till med projekt "måla om/måla över"



Kram

2011-05-29 @ 12:44:04
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Linda/Candygirl

Åh vad kul att fylla på förrådet.



men så tokigt att det blivit fel färg. Tur det går göra om. Kan man förresten måla kakel? Det visste inte jag...

2011-05-29 @ 19:05:56
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0