Är det konstigt...

...att jag har en ilsket skrikande magkatarr?

¤ En son, där det fortfarande är tveksamt hur många kurser han hinner få klart innan studenten... eller, blir det någon "student" över huvud taget då??

¤ Surrande planer på inredning, trädgård, möbler mm om kolonistugan blir våran. Blandat med ilskna förmaningar från mig själv att inte ta ut något i förskott. Budgeten är begränsad, och det är inte allt säkert att vi kan köpa den.

¤ Jobbet jag sökt... får jag det? Klarar jag av det i så fall? Tänk om jag ångrar mig!! Eller, det är klart att jag inte får det, det finns 100 mer kvalificerade än mig!

¤ Vår lilla trädgård här behöver nya trädgårdsplattor. Men det är inget vi vill lägga tid, pengar och arbete på nu i sommar om vi nu "får" en kollonistuga.

¤ Vi behöver åka upp till sambons hemtrakter i sommar... gamla sjuka föräldrar. 100 mils resa.

¤ Pengar... jag vill nu lägga undan varenda krona till en eventuell stuga. Sen är det då (?) student, glasögon som skall hämtas ut nästa vecka, en inte färdigbetald utlandssemester i Augusti...

***

Det kanske inte är så konstigt med den där brännande känslan i magtrakten ändå?
I dag ökar jag min självmedicinering med Omeprazol 20 mg till 2-0-0-1 (två på morgonen och en till natten)
Hoppas att det hjälper, för någon kamera får de inte köra ner i min hals!


Nu skall jag inte slänga ut några pengar på ny klänning till studenten (då går det hutlöst mycket pengar ändå) men annars hade denna varit snygg till ett bra pris!


249 kronor
Bubbleroom


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har provat Omeprazol i omgångar och jag kan lova dig att ett recept på Lanzo är MYCKET bättre.

Krya på dig!!

2011-05-03 @ 17:50:29
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: F

den var jättesnygg!!



Visst kan jag ge dig tips om du vill inför intervjun

2011-05-03 @ 18:03:01
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0