Tonårsfasoner!!

Visst så skrev jag om mitt medelålderskrisande i går... men i dag har jag svängt över rejält på tonårsbetéende.

Jag sov tills klockan nästan var 12!!!



Visst hörde jag när sambon åkte iväg vid 7.30 (Han jobbar över hela helgen), och visst var jag uppe och kissade och la mig att läsa en stund... Sen skulle jag bara blunda lite...

Då är man rätt trött när man bara sover som en klubbad oxe!
Dottern har till och med åkt iväg till en kompis utan att jag hört det...

Nåja, nu har jag dragit igång tvättmaskinen, ätit frukost, och sitter här med kaffet. Och mår rätt gott faktiskt!
Kanske var det vad jag behövde?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja du behövde antagligen sova ut ordentligt, låter otroligt skönt

Kram ha en fortsatt bra dag

2011-01-09 @ 13:48:26
URL: http://findmyplace.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Då får jag säga god morgon till dej då ;). Skönt att få sova ut, kan behövas ibland, fast hela dagen blir lite förstörd tycker jag.

Vill bara tala om för dej att jag lever, har inte haft nån större lust att blogga de senaste dagarna. Vaknar på morrnarna o har jätte mycket att skriva om, men när jag väl loggar in på bloggen så försvinner det.

Jag hoppas du mår bra iallafall, det gör jag. Kram Madde

2011-01-09 @ 14:27:32
URL: http://www.uskans.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0