Söndagslistan

Ett brev skall skrivas. √
Ett underlag för utbetalning skall ordnas. √
24 fakturor att behandla. √
Nya gardiner skall strykas och hängas upp. √
Storhandling skall avklaras. √
Mat till morgondagen skall fixas. √
Update: Nytt 6-veckorsschema för jobbet måste också göras ju! (Klart, sånär som att timmarna behöver kontrollräknas, men det gör jag på arbetstid i morgon, busiga jag!)

Börjar med att åka ut till stormarknaden och storhandla, inköpslistan är fixad.

De där gardinerna tar jag i kväll. Blir så trött på mig själv, har redan tröttnat på dem jag satte upp i vardagsrummet efter jul, så nu skall ett par nya upp.
Också helvita...

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ju kul med nya gardiner. och vitt är så bra - allt passar...

2011-01-23 @ 13:04:32
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: ejmis

Gör du ditt schema hemma annars? Vi gör alltid vårt på jobbet.

2011-01-24 @ 17:41:44
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0