Gott & Blandat

Det har varit en både lång och intensiv måndag det här.
Tur jag gör kvällen i morgon med, och inte börjar förrän 12.30.

Gick hem nu i kväll, och det är snorhalt! Det har snöat, och lagt sig ett täcke över isen.
Fick ett trevligt samtal förut, och det verkar som att vi kanske får sällskap i Göteborg. Det kan ju vara trevligt. Hur säger man nu? The more the merrier!
Jaja, vi är ju inte där än, så vi får se hur det blir... ;)

Det som är mindre trevligt är att min förkylning, som varit borta i två hela dagar, nu kommit tillbaks, med tät snok och rivig hals. Alltså, det har hållit på så och kommit och gått sen 10 December nu!! (Minns datumet för vi var på julbord då...)

Kul att så många kommenterat mitt "Efter-detta-livet-inlägg"! Dessutom verkar vi ju vara rörande överens om att det inte är riktigt slut ändå den dagen vi somnar in! ;)

Innan jag avslutar kvällen med att önska godnatt vill jag bara visa träskorna som ger åtminstonde mig sommarfeelings.
399 kronor på H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0