God morgon!

jag skrev ju i går kväll att min förkylning kommit på återtåg...
I morde vaknade jag med två svullna ögon. Alltså, både övre och undre ögonlocken, det ser inte klokt ut! Inte har det minskat än heller...
jag får plocka fram min mask ur kylen, annars kommer jag väl att skrämma slag på gubbarna när jag kommer till jobbet sen.

Hoppas verkligen att den hjälper...

Men jodå, annars är det rätt bra, tvättar lite och pular innan jobb. Skall även in på bolaget, för att köpa en flaska vin åt en gullig kollega.

Kommentarer
Postat av: ansepanse

oh stackars dig, hoppas att du fick ner svullnaden

kramar

2011-01-04 @ 10:47:22
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack för dina kommentere i bloggen, är lite dålig på att kommentera just nu dels för att datorn är seg.

Hoppas att du kryar på dej o skräm inte slag på gubben :o).

Ska bli så härligt att få nyrenoverat. Kram Madde

2011-01-04 @ 19:04:23
URL: http://www.uskans.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0