Helgen...

Fredagen var jättelyckad!
Lördagen vart inte lika lyckad... Jag minns inte när (om?) jag mått så dåligt kvällen efter någon gång! Alltså, sååå mycket drack jag inte! Men fy, hur jag mådde!! Och så jobbade jag 15.30-21.30...
Söndagen jobbade jag också, till 16, och sen var det dags att åka ut till Willy´s för storhandling.
Sen i går kväll vart jag helt däckad! Frös, mådde illa och la mig redan strax efter 21.
Alltså, jag måste ha något i kroppen som vill ut. 
I morse vaknade jag, fortfarande trött och med jättesvullna ögon! Tur jag är ledig i dag, för de är fortfarande helt uppsvullna! Nyser gör jag också, och så blir jag jättetät i näsan en stund efter...

Skönt att jag bara jobbar tre dagar denna veckan! =D

***

Kamikazen förresten, den har jag skrivit om här!
Jag hade i liiite (5 cl?) sockerlag också (koka 50/50 socker o vatten) också, och det vart jättegott!

Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Thanx... det lät smarrigt. Men man kanske ska passa sig om man får må som du efteråt... haha...

2011-02-14 @ 16:58:33
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Ann Catrine

Usch för att må så dåligt!

Det vill till att kvällen varit bra

för att det ska vara värt det ;-)

2011-02-14 @ 19:26:45
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0