VIPPIGA FRANSAR

Jag fick lite mersmak i går efter inlägget med de hemmagjorda ansiktsmaskerna.
Därför tänkte jag nu, så länge det känns kul i alla fall, köra Dagens Skönhetstips.
Jag har ett gäng tips redan, men söker efter fler.
Har du tips som du vill dela med dig av? Maila dem till mig på [email protected]
Givetvis får du en länk som tack!




Något av det vackraste som finns enligt mig är långa och böjda fransar, jag har väldigt raka fransar så här kommer mitt tips på drömfransarna:
Börja med att böja fransarna med en ögonfransböjare, och ta sedan på vattenfast mascara, det gör att böjningen på fransarna håller.


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Vilket bra uppslag!

Dagens skönhetstips, klart jag kommer att följa,

behöver alla jag kan få,

känner mig som sagt ovanligt trött och grå just nu!



Kika gärna in hos mig,

tror jag har något som ska bli ditt ;-)



Kram snygging!

2011-04-18 @ 14:26:11
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Linda/Candygirl

skönhetstips kan man inte få för många av.

2011-04-18 @ 16:33:32
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0