Sexårskalas!

På Lördag är det sexårskalas för våran lilla guddotter.
Det är svårt att köpa presenter till henne, då hennes föräldrar ger henne allt hon pekar på och hennes rum verkligen svämmar över av leksaker.
Därför är jag tråkig och köper kläder...
Fast jag skall köpa en jumbopack med såpbubblor också!

Vit top med lite puffärm, lila tights och en matchande scarf till.
Allt från Lindex.




När jag ändå var inne på Lindex passade jag på att köpa en scarf till mig själv också.
Har jag talat om att jag är scarfoman?


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det har du - och den där var också snygg.

2011-04-14 @ 21:25:01
URL: http://www.candygirl.nu/
Postat av: Linda

Svar: a den är riktigt stor. Vi har plats för ett vanligt matbord (om än litet) med tre stolar, baden-baden och korgstolen utan att det känns trångt. Em/kvällssol. Vi bor på tredje våningen så vi har bra utsikt och den ligger mot baksidan där gräsmattan, grillplatsen och sånt ligger. Vi äter nästan alla middagar där - sommartid - om vädret tillåter. Fast nu när vi har gula huset blir det mer en vår/höst balkong. sommaren är vi ju i gula...

2011-04-14 @ 22:10:10
URL: http://www.candygirl.nu/
Postat av: Anonym

fin!

scarfoman jag med, men det vet du ju ;)

2011-04-18 @ 02:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0