Dagens nöje



Jo, för i dag är jag ledig!

Så nu skall jag snart ner i tvättstugan, som förövrigt ligger i källaren på gården brevid, och slänga in maskin no. 3 och 4.

Sitter just nu med kaffet framför tv´n och ser på Vakna med The Voice. Kenza och Tyra är med. Måste säga att deras show, som börjar i kväll, verkar lite intressant. Lite Filip och Fredrik för tjejer!










Så jäkla snygga är de också, även nu tidigt i ottan.
Tänk om jag vore hälften så snygg nu när jag skall ner i tvättstugan igen! ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha... ja det vore nåt - att alltid vara värsta hotta tjejen. Även i tvättstugan.

2010-09-30 @ 08:37:44
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0