Makalöst gamla saker!

Eftersom vi nu i sex veckor haft en obrukbar hall, har korgarna som egentligen skall stå på hatthyllan blivit stående inne på sonens rum. Korgar innehållande alla olika slags mössar, vantar, halsdukar och scarfar...
Nu har jag passat på att rensa i dem, och herregud vad skit där fanns!!
Mössor sen förra sekelskiftet, ett trettiotal omaka vantar och halsdukar som var moderna på Gustaf Vasas tid.
Nu är där däremot rensat och uppdaterat, bara sånt som används och har en egen make finns kvar.



Man kanske skulle införskaffa några nya korgar också, sen när hallen blir vit och fin.
Agen från IKEA kostar 29 kr/st

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag brukar rensa varje höst... så jag får anledning att köpa nya mössor... Menjag fattar inte hur det kan samlas så mycket som man inte använder - varje gång??? alltså. Man kan ju tro jag köper sånt jag inte gillar.. Konstigt.

2010-10-24 @ 12:38:25
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Ann Catrine

Hmmm, borde jag skriva upp på min

att-göra-lista...



Men ;-)

Väntar väl tills sonen flyttar...

Livet före och efter flytten!

2010-10-24 @ 13:19:29
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0