God morgon!

Eller ja, här är den väl sådär om jag skall vara ärlig.
Halsont, frusen och allmänt risig.

Tanken är ju att jag skall jobba kväll både lördag och söndag.
Jag vet ju att om jag blir (blir?) sjuk(are) i morgon så är det jäkligt svårt för dem som jobbar att få in någon vikarie då... Så det jag sitter och funderar på är om jag skall sjukskriva mig redan idag, eftersom de då har lättare för att få in en vikarie...
Det känns ju liksom som att förkylningen är "på väg" och inte alls "på väg bort".
Åh, vad svårt!!

Sen vart det ju tänkt att jag skulle på fest i kväll, men det har jag redan slagit ur hågen.
Trist bara, särskillt eftersom jag fick hoppa av förra fredagens festligheter också p.g.a sviterna efter magsjukan då...

Nä, fy vad svårt att veta hur jag skall göra med jobbet...
hur skulle du ha gjort?

Kommentarer
Postat av: Linda

jag hade proppat i mig echinagartd var tredje timme och tagit vitlökskapslar och c-brus. Och om jag INTE skulle på jobbet idag hade jag även gurglat i en wirre... ja för säkerhetsskull skulle jag ha svalt också... sen hade jag hållit tummarna på att jag motade förkylningen i grinden (jag gjorde precis så för två helger sedan - det funkade!)

2010-10-22 @ 09:08:53
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0