Go´ kväll!

Rätt gött att jobba två kvällar i rad på helgen faktiskt.
Nu kan jag ju slappna av här hemma, för jag vet att jag inte skall upp tidigt i morgon...
Nu har vi ätit lite "småplock". Tonfiskrullar, morotsstavar, melon, parmaskinka mm. Gott gott!

Har ni förresten sett funktionen med tidsinställning av inlägg? (blogg.se alltså) Jag testade ju nu när jag jobbade, och det verkar funka bra. Jag vet ju själv att det är roligare att läsa en blogg med lite jämnare uppdatering.
Bra för Er i alla fall att jag nu kan lägga ut fredagsdrinkarna tidigt, så ni hinner med att handla alla ingridienserna ;)

Vad tycker ni, hiss eller diss?
Kommer ni att använda er av den?


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Absolut hiss,

och jag kommer säkert använda funktionen.

Ibland "flödar" ju bloggandet,och jag kan då sprida ut mina inlägg istället för att komma med klumpar... Och förinställa firanden m m. Perfekt!



Perfekt också med fredagsdrinken i god tid ;-)



Tonfiskrullar??!

Vad är det? Recept?



Nattinatti//Kram

2010-10-23 @ 23:25:41
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag kommer nog att använda denna nyhet.

2010-10-24 @ 12:20:54
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0