Då kan jag pusta ut nu


Jag är så trött på maratonsex!
Att hänga knäveck i trapetsen ovanför matsalsbordet.
På att få sand i alla skrymslen och vrår på grund av älskog i vattenbrynet i solnedgången.
Trött på att vakna var och varannan morgon med träningsvärk på ställen jag inte visste fanns.
Trött på rollspel och diverse dräkter...
Så trött på att grannarna klagar på våra högljudda nattliga aktiviteter!
Trött på att sitta och gäspa på morgonrapporten eftersom jag knappt fått en blund i ögonen under natten.
Trött på sex på flygplanstoaletter, provrum, i baksätet i bilkön...

För nu blir det inne med en snabbis, och missionären hyllas!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så bra.. då kanske man kan satsa på bli lite inne då! ;-)

2010-10-14 @ 18:21:06
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0