Som ett spel

Kom att tänka på en grej förut bara.
När jag cyklade hem från jobbet bland mycket trafik. Tanken slog mig att om jag skulle bli påkörd och dö. Då skulle jag bara "försvinna" här i blogglandia. Ingen skulle kunna logga in här och tala om vad som hänt.
Ännu värre om jag hade lagt ett tidsinställt inlägg, som skulle komma in senare...
Ganska otäck tankar, vet inte varför de slog mig.

Nu till något roligare!
Jag skall ta och rensa bland mina skåp inne på sonens rum. Måste göra plats för sånt som inte längre får plats i badrummet.
Det är lite som ett sånt där 15-spel man hade när man var liten att bo trångt. Man flyttar bara runt allting hela tiden för att  hitta en bättre lösning.

Jorå, så var det med det...
Och Ni då? Vad hittar Ni på i dag?

Kommentarer
Postat av: maria

Nä fy vad läskigt, så vill man inte ens tänka..Ändå far tanken genom huvudet...I mitt fall skulle gubben komma in och kunna skriva..Hualigen !



Visst är det jobbigt när man bara flyttar runt saker i tron att det ska bli bättre..Kanske dags för en stor rensning :)



Ha en go kväll !

Kram

2010-11-04 @ 17:50:27
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Ann Catrine

Så du har drabbast av stora förfyttningsleken du också... ;-)

Tror jag kommer bli galen innan jag får till det som jag vill ha det!

För jag vet inte (ännu) hur jag vill ha det...



Liknande tankar har jag också haft, tog ett block och skrev in lösenord/användarnamn till FB, Blogg, Bank, e-post osv..

Efter det informerade jag ungar och mågar var uppgifterna finns.

Så räkna med att du får reda på när jag trillar av pinn ;-)

(kan ha att göra med att jag ifjol sommar inte trodde jag skulle klara mig, då blev det aktuellt)



Släpp de där katastroftankarna nu, you know..

Carpe Diem ;-)



Kram

2010-11-04 @ 18:36:59
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Annika

Så där har jag tänkt många gånger....Ett tag höll jag nästan på att ge dottern mina inlogg bara för att...Jag skulle ju bli orolig om någon av mina bloggvänner bara slutade så kanske någon blir orolig om man själv liksom försvann.Menmen...bara att hoppas det inte händer så klart ;)



Kramsikramsi

2010-11-04 @ 19:18:12
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Linda

usch.. sånt ska man inte tänka på... så jag låter bli.

2010-11-04 @ 19:29:17
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Åsa

Maria: Vi bor för trångt bara... tokrensar ofta, men får inte plats ändå =(



Ann Catrine: Jag kanske skulle feng shuia! ;)

mmm, kanske skulle skriva ner allt i Vita Arkivet.

Fast, det är inget jag brukar tänka på!



Annika: Ja, men det är väl inte fel..?



Linda: Nä, men skriver man ner allt, så kan man ju "släppa det" sen...

2010-11-04 @ 19:49:29
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Det där har jag oxå tänkt på, fy så läskigt. Men min man kan mina inloggningar (tror jag)

Jag har gjort nåt så tråkigt som att städa idag;)

2010-11-04 @ 19:54:12
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0