Författar-award

Jag fick en award av Lotta.
Tack söta du!



Regler:

1. Tacka den du har mottagit priset ifrån
2. Kopiera awarden till din blogg.
3. Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter
och nämn en favoritbok per författare.
4. Skicka awarden vidare till 5 mottagare som du tycker
förtjänar den.


Jonas Gardell... hela han är helt underbar, och han har ett fantastiskt språk och är otroligt träffsäker! Bästa boken av honom tycker jag är "Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter"

Marianne Fredriksson.
Av henne gillar jag "Anna, Hanna och Johanna" bäst.

Khaled Hosseini tar jag också med här, trots att han bara skrivit två böcker. Av dem kan jag inte välja vilken jag gillar bäst, "Flyga Drake" eller "Tusen Strålande Solar"



Eftersom det är väldigt många bloggare som redan gjort denna utmaning, så skickar jag den inte vidare till några speciella, utan uppmanar de som inte gjort den än att nappa!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Gardell fullkomligt älskar jag, både hans böcker, hans draman, hans shower, hans sångtexter...

Fredrikssons böcker är också jättebra, och Flyga Drake.. Hur bra som helst!



Nu ska den här damen krypa ner under täcket med en ny bok, Presidentens Hustru. Den ser lovande ut, kanske blir en lååång natt ;-)



Kramar!

2010-12-01 @ 22:35:10
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0