"Du har inga obehandlade fakturor"

stod det i fakturaportalen i går kväll efter att jag attesterat en hel drös med fakturor.
Det första jag såg förut när jag öppnade e-posten var: "Du har 3 fakturor att behandla"

Behöver jag säga att det skall bli så skönt att hoppa av styrelseuppdraget till våren?
Nytt sen senast är att även vice ordföranden i helgen kom på att han också skall hoppa av... och det redan efter jul!
Alltså, jag undrar hur det kommer gå för dem som sitter kvar... om det blir några..?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag förstår att det ska bli skönt att sluta. Brukar ju oftast vara så att bara en del drar sitt strå till stacken, men nu får dom nog tänka om.

Ha en härlig onsdagseftermiddag

2010-11-03 @ 14:34:50
URL: http://findmyplace.blogg.se/
Postat av: Åsa

Lotta: Ja, nu blir de så illa tvungna!

2010-11-03 @ 14:48:28
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0