Dag 13. Den här veckan

Den här veckan har en hel del inplanerat!
Och liksom för två veckor sedan har sambon och jag knappt någon tid ihop...

I morgon är jag dock ledig. Inget speciellt inplanerat. Hantverkare kommer (förhoppningsvis), städa lite, handla lite, lite skrivjobb... gräsänka hela dagen.

Onsdag väntar julbord med jobbet.
Party, dans på borden och hångel med chefen? Nope, jag jobbar kommunalt! Vi skall vara i terapilokalen på jobbet, betalar maten själva, lagar den själva och dricker julmust till. Men ändå brukar det vara en trevlig kväll! =)

Torsdag = kvällsjobb

Fredag är det party, party! En nybliven singel-kompis har inflyttningsfest i nya lägenheten. Skall bli sååå kul!!

Sen är det åter helgjobb. Men oroa Er inte, jag börjar inte förrän 15.30 på Lördan ;)

Men på Söndag jobbar jag dag, då kanske jag kan få till en hemmakväll med familjen?

Kommentarer
Postat av: Linda

Julfest party och jobb... en bra blandning tycker jag.

2010-11-30 @ 12:14:30
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0