Till salu!

Slut på jobbarhelgen för denna gången... skönt!

När jag kom hem hade dottern, som skulle sova hos en kompis fortfarande inte kommit hem, och hennes mobil var avstängd. Jag fick till slut tag på kompisens mamma... och där hade de inte varit inatt. Till slut fick jag ändå tag på henne. De hade bägge sovit hos en kille på 19 år som jag inte har en aning om vem det är!!! Grrrrrr!
De hade varit hos honom i går kväll, och sen gick det inga bussar, och så regnade det och batteriet på hennes mobil... blablabla!
Alltså, ibland är ungar extra billiga!

Nu har jag i rena ilskan storskrubbat i badrummet, och snart är det dags för en dusch. Troa jag skall pyssla om mig lite extra, måla naglarna och dona. Känner att jag behöver det i dag...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst städar man bra när man är arg? det gör då jag i alla fall.

2010-05-16 @ 21:47:12
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Ann Catrine

Ungar!! Men vad gjorde du själv då när du var yngre... Man minns alltför väl ;-)



2010-05-17 @ 16:56:32
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0