Somliga straffar Gud med detsamma

Ja, för den där räkmackan alltså... Magen min har i alla fall rasat totalt!
Det skulle kunna ha varit annanaspajen med massor med vaniljsås på som jag åt sen på eftermiddagen kanske?
Jaja, inget att fundera mer över, det löser sig. (Som han sa, han som... äh!)

Nu håller jag på med morgondagens lunchlådor, makaroner och tonfisksås står det på menyn då.
Smarrigt och nyttigt!
(Kaaan också vara så att det var det jag fick ihop av det som fanns i kylskåpet. Note to self: Veckohandla i morgon!)

I kväll väntar ett jättekul styrelsemöte... (Obs, ironi)
I dag är en sån dag då jag hellre hade dratt en filt om mig i soffan, och sen inte lämnat den förrän det var dags att gå och lägga sig.

Hej svejs på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0