Lista in och lista ut...

Hittade denna listan på bloggen Garanterat glamourfritt, förövrigt en väldans trevlig blogg.
Så jag gör den jag också! =)

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Vet inte, beror nog på omständigheterna.
Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)
Oj... seriösa förhållanden har jag bara haft två. Fast oseriösa har det väl vart en hel del fler...
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Har ju varit gift en gång. Men varför inte? ;)
Blir du lätt kär?
Förälskad ja, kär nej
Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
Ärlighet och humor...
Vad är det mest avtändande du vet?
Osäkerhet
Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Såklart det är viktigt att ha gemensamma intressen. Men det är lika viktigt att gilla att göra saker var för sig
Hur länge varar dina förhållanden?
Jag och min sambo har varit tillsammans i över tio år
Har du fått ditt hjärta krossat?
Jag är nog rätt så noga i urvalet vem jag släpper in i mitt hjärta...
Vad är det mest romantiska du varit med om?
Mina killar är tyvärr sällan så romantiska... men den som väntar på nåt gott... ;)
Hur raggar du?
Inte alls. Fast jag pratar gärna med kreti o pleti. Typ finska alkoholiserade gamla backhoppare och 20-åriga finniga estländare
Har du en ”utseendetyp” hos killar?
Nja... tycker ofta att mörka killar är snyggare, men jag faller nog mer för vad de har innanför pannbenet
Beskriv en perfekt första dejt:
När man är avslappnade i varandras sällskap, och aldrig vill avsluta kvällen
Vem var din första kärlek?
Jonas på mitt lekis
Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Om bägge vill så kör på!
Vad tycker du om one night stands?
Ja, är man singel så... inga problem
Hur är du som flickvän?
Oj... jag skall fråga sambon när han kommer hem... återkommer.
Kåt, glad och tacksam, säger han ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0