Just nu, i mina högtalare



Pretty Maids- Little drops of heaven


Kommentarer
Postat av: Linda

Lät ju riktigt najjs... jag slutade väl lyssna på pretty maids för typ.... sjukt många år sen. Tror sista cdn med dom vi har är Anything Worth doing

is worth overdoing. Tyckte det blev för mkt NU-metal över dom.

Nu blev jag lite sugen på lyssna igen. men insåg att alla deras CDs ligger nedpackade i förrådet. Vi har tre fulla bokhyllesektioner med cd och flera kartonger i källaren. Men med EXAKT samma musiksmak som maken blir det lätt "lite för mkt"...Hmmm... tur vi inte handlar i samma takt idag som innan spotify. Till mitt försvar säger jag att jag jobbat som inköpsansvarig på mediaavdelningen på ett varuhus för X-antal år sen. GIssa om hårdocksavdelningen var uppdaterad på det varuhuset????. Och gissa vems plånbok som jämt var tom!!!

2010-05-21 @ 23:18:48
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0