Har jag gått och dött?

Nädå, jag lever allt efter valborgsfirandet! ;)
Det var så lugnt o fin så. Vi grillade, och började äta ute. Då kom regnet, så vi sprang in och satte oss på grannens balkong. (Ja, hon som var med o grilla alltså) Kvällen tillbringades sen inne hos henne med äppelpaj, gott att dricka och mycket skratt.
I dag var jag fört upp tidigt, åt frulle osv. Sen tog jag beslutet att lägga mig en stund till, eftersom jag skulle jobba senare. Tiden gick fort, det var dags för middag, en snabb dusch och åka iväg till jobbet.
När jag cyklade hem blev jag nästan religiös...  Himlen var jättemörk i ena kanten, men från andra kanten lyste solnedgången rakt på en stor flock med fiskmåsar som liksom hade den mörka himlen bakom sig. Svårt att beskriva, men de lyste liksom i kritvitt mot det mörka. Och jag hann förståss inte få fram kameran.

Nu är här snart läggdags, en ny arbetsdag väntar i morgon.
Puss o god natt!



Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga valborgs. Synd du måste jobba kvällen efter bara..

2010-05-02 @ 12:26:38
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0