God morgon!

Vilken underbar helg det varit! Det var en sån här helg, när man laddat batterierna fulla, som man orkar leva länge på!
Det var bara tre av punkterna som inte kunde bockas av... Kaffestugan var vi aldrig till, men den står ju kvar. Jag fotade inget heller, och jag doppade inte ens fötterna. Men, vad spelar det för roll? Fotade gjorde jag ju här hemma i går när jag kom hem, och bada fötterna kan jag göra nästa helg!
I dag är sista dagen på min långledighet, och vädret är lite sämre i dag. I morse var det soligt och fint, men nu är det tjocka moln i vägen. Nåja, jag har att göra här inne, och då slipper jag ju må dåligt över att jag inte är ute då.

Vad har ni för er i dag?
(Jo, jag skall givervis gå runt hos er nu till morgonkaffet...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0