Del två...

Angående gårdgagens inlägg om Lailas och Niclas girighet fick jag kritik i en kommentar. Att jag inte kollat upp källorna, och inte läst vad Laila skrivit om detta i sin blogg. (Det kan du förresten läsa här.)
För det första länkade jag till artikeln i som Aftonbladet skrivit, så jag skrev vad som stog där, jag skrev inte att det är sanning. Nu har jag också läst vad Laila skriver, och tydligen har de inte bestämt sig än angående TvPlus´ erbjudande. De funderar fortfarande. Och i så fall skall de få "ett arvode".

Mina åsikter står ändå kvar.
Säljer man sitt bröllop och sin bröllopsresa dyrt till en tidning och funderar på att sälja sitt husbygge till ett tv-bolag, då tycker jag att man är lite väl girig. Det är lågt i mina ögon.
Och i många andras också, verkar det som.

Vad tycker ni?
Jag gillar att få mothugg! ;)


Kommentarer
Postat av: F

håller med dig till 100%

2010-05-02 @ 19:00:32
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0