Aj, aj!



Flera dagar nu har jag gått med en molande huvudvärk. I går övergick den i häftig migrän.
Tur att det bara var mina föräldrar som var här, för jag var ingen vidare trevlig värdinna. Bullarna och muffinsen jag köpt tidigare på dagen glömdes bort, och de fick nöja sig med mackor och tårta...
Men så stannade de inteså länge heller. Och jag kunde lägga mig vid 21-tiden.
När jag vaknade i morse var den kvar, migränen, så jag ringde och sjukskrev mig. La mig igen, och när jag varknade strax efter 11 var det bättre i alla fall.
Nu skall jag föröka så i mig lite frukost, så skall jag åk bort till apoteket och köpa migräntabletter. Ifall det kommer tillbaka mer igen. Jag har en extrastämma att tänka på i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0