Yr i bollen



Vad otäckt det blev nyss...
Jag hade hängt tvätt, ruschat på lite och höll på att dammsuga. Då vart jag alldeles yr, skakig, matt och kallsvettig. Precis som man tar för mycket bricanyl/ventoline, för er som vet. Jag fick sätta mig en stund, men är fortfarande kallsvettig och matt... Kanske jag har något i kroppen som skll bryta ut, för jag har varit trött i flera dagar och ont i halsen på kvällarna. Nåja, det ger sej väl, jag lär väl märka det.

Nu skall jag ta hnd om tvätten sen i fredags, jag har ju jobbat hela helgen, men nu är det dags!

Kommentarer
Postat av: Cia

Hua...jag kan föreställa mig.

2010-03-23 @ 23:44:59
URL: http://www.mysecretwindow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0