Happy Wednesday!!



Ja, god morgon på er!

Här är ledig förmiddag, då jag jobbar kväll i dag.
Före det väntar lite skrivjobb, massa fakturor att attestera, ett besök på kontoret i stan.

Vad har ni för er i dag?

Måste bara dela med mig av en riktig höjdare fråm felsms.com:

Till: Dagis (sjukanmälan telefon)
Sms: Ska lämna William på dagis, är hemma om 20 min och då är jag redo för ett riktigt knull, så kom då, puss puss!
Svar: Inget

Förklaring: Dagiset har skaffat en mob telefon som dom kan använda ute på gården och ute på utflykter. Den ska man bla sjukanmäla sitt barn till, inte skicka sex sms som egentligen skulle till min kille. När jag kom till dagis så ljög jag att jag måste skynda mig till jobbet men dom visste väl att det inte va någon sanning i det och att jag skulle göra annat :)

/Josefin



Hahaha, snacka om pinsamt!
Hoppas man inte skickar sååå fel nån gång!

Kommentarer
Postat av: Linda

oops... undra vad hon fick för kommentarer när hon lämnade den morgonen... haha...

2010-03-24 @ 13:43:30
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: sweetmama

Oooops vi har faktiskt fått några felsms till jobbtelefonerna på dagis men inte så illa. Själv har jag fått ett fel sms till min jobbmobil med bild på ett par som önskar mig trevlig födelsedag. Ingen aning om vilka det var på bilden ;o)

2010-03-25 @ 13:07:44
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0