En styck smoothie levererad!



En hektisk dag... Full rulle mot grannstaden för att gå på bandy efter jobbet.
Men vi hann att stanna till på köpcentrat! ;) jag var inne 15 minuter på KappAhl, och hann att schoppa loss riktigt ordentligt! Ni får gissa vad jag köpte... det börjar på sk och slutar på innbyxor ;)

Nu har jag slängt i mig lite käk, som förövrigt blev renskavsgryta i dag, och nu väntar ett bad.
Sen blir det en skål popcorn och mello!
Det blir dottern, sambon och jag. Sonen åkte nyss iväg på fest. jag hoppas attde var många spm skulle dela på all cider och sprit han hade i den väskan...

Vad har ni för er denna lördagskväll?

Tydligen går det inte att kommentera detta inlägget... jag testar och postar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0