På listan i dag...

När man har två kissar, så får man ta fram den ofta, fönsterskrapan!
Sitter de inte på insidan och gör nosavtryck, så hoppar de utifrån med leriga tassar på rutan...

Rensning bland gamla tidningar och lite handling står också på schemat.

Handling förresten... Jag blev såååå glad i helgen. En firma har sartats här i vår lilla stad, som handlar och kör hem varorna åt en! Bara att beställa på nätet dagen innan!! 59 kronor skulle de ta i början sen 79. Perfekt, tyckte jag. Tills jag såg priserna. Eldoradokaffe 25.90... betalar jag väl typ 15 för här borta på hemköp. På nästan allt var det 5-10 kronor pålagt, då blir det rätt dyrt...
Så min dröm sprack, och jag får snällt fortsätta att handla själv.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Om inte priserna var så höga skulle jag inte tveka en sekund!!

2010-06-14 @ 18:41:01
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Ja, det känns ju meningslöst att shoppa på nätet och de lägger på så mycket på priset.

2010-06-14 @ 19:16:46
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0