Nästan 48 timmar...

...har jag ledigt nu!
Nja, nästan i alla fall, slutade 16 i dag, och börjar inte förrän 12.30 på onsdag.

Vi har som ni sett, ätit kvällsmat vid ett mysigt ställe vid sjön.
(F.ö. inte långt ifrån där vi letar kolonistuga)
Nu sitter vi ute på altanen, löser korsord och lyssnar på radion.
Glad blev jag när jag satte på datorn! Jag har ju vunnit pris hos Mormormu!! 
Det skall bli sååå kul att se vad jag vunnit!!!
Dessutom kommer jag att sno idén, flest kommentarer får flest "lotter".
Men lugna er nu, jag startar när jag går på semester, alltså på fredag!

Men i kväll firar jag vinsten med lite rosévin!
(Jag är ju ändå ledig i morgon)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0