Vårdas ömt

Jag fick flera possitiva kommentarer på mitt tidigare inlägg, om att det var trevligt att bjuda hem vänner mitt i veckan.
Och visst är det det!
Det blir så lätt att man "inte hinner" träffas och umgås... tyvärr.
Men, alla måste ju äta middag. Så varför inte laga några extra portioner, och bjuda över några vänner. I all enkelhet alltså, inget extra jobb, utan bara samma mat som man ändå skulle haft ändå. Så mycket trevligare än att bara sitta ensamma var för sig och äta.
Vänskap skall man vårda.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du har så rätt så !

2010-01-13 @ 22:24:52
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Åsa

Håller med dig precis! Och speciellt det där enkla som du skrev. Ska man försöka överträffa sig själv och andra tappar man ju lusten. Jag äter gärna en enkel soppa hos nån istället för fin trerätters. Större chans att det blir av.

2010-01-14 @ 12:01:35
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0