Också ett tips!

Vill ni också skratta lite?
Klicka er in på www.felsms.com
Dit skickar folk in sms som hamnat hos fel mottagare.
Sanslöst kul!

Fast ibland kan man ju fundera...

***

Till: Chefen
Sms: Din rumpa är lika mjuk som ett päron som blivit mikrat i 10 min :J
Svar: :)

Förklaring:Ja, jag träffade en tjej en dag, när jag väntade på bussen! Tja, vi raggade lite och så tyckte jag hon hade en fin rumpa! och ville påpeka detta, men kom till chefen istället! xD

***

Skulle det vara en komplimang liksom? Tänk er det päronet... mjukt och sliskigt.

Kommentarer
Postat av: matte

ja mer skratt behövs! Gardell skulle jag oxå vilja se.. men det har aldrig blivit av. Han kan vara hysteriskt rolig.

Bli kallad mikrad päronrumpa..njae... nej tack ;)..tror inte ens hans chef blev glad :)

2010-02-11 @ 09:08:35
URL: http://femtinio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0