Gulliga ni är...

Tack alla för gulliga och förstående kommentarer på det förra inlägget.
Ser ju att jag, trots att det känns så, inte är ensam om mina vårdepressioner.
Det känns skönt att få veta, även om det så klart är tråkigt att ni flera stycken också mår dåligt.

I dag var jag tvungen att tacka nej till att hastigt och lustigt åka med en kompis på Jonas Gardell.
(Vilket jag sannerligen hae behövt, få skratta en massa)
I stället har jag ett roligt (ironi) styrelsemöte framför mig...

Men först mat. I dag bjuder sambon på fläskpannkaka!


Kommentarer
Postat av: Tina

Mums för fläskpannkaka!...riktig husmanskost de gillar jag..ingen GI mat precis men ack så gott.

2010-02-09 @ 20:35:19
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Em

Jag lider själv av höst- och vinter-depression. Denna hösten har jag använt dagsljuslampa och äter D-vitamin. D-vitamin är billigt och enkelt så testa gärna det. Vissa forskare menar nämligen att man inte ens behöver dagsljuslampa om man bara äter D-vitamin. Kostdoktorn har också skrivit om hur bra D-vitamin är för oss året om och att man skall äta det i höga doser. Jag vet inte, men jag har i varje fall inte mått så här bra vinterstid på många år.

2010-02-09 @ 21:45:18
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0