God morgon helgen!

Ja, ni ser rätt, jag är uppe.
Blev väckt av telefonen för en stnd sen, sambon fick agera ambulans och köra in en granne till akuten. Hjärtproblem igen. Sist skällde vi på honom att man körde själv, så nu ringde han tack och lov. Hoppas det går bra, de skulle höra av sig sen.

Då var det lika bra att jag gick upp också, skall ändå snart upp för att gå till jobbet.
I kväll blir det bandy. Om jag orkar, har bara sovit 1.30-5.00. Det var nog lite för lite, men det var lögn att kunna somna i går kväll.

Ha en fin Fredag hörni!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gäsp.. du får ta en tuppis så du orkar.

2010-02-05 @ 09:55:16
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: sweetmama

Bra att ni hjälper grannen !!!



Tittar på soffbilden och fnissar för mig själv. Det där kommer nog vara min sysselsättning ikväll efter den här jobbveckan. Prova soffan i olika hörn och ställningar.



Ha en fin fredagkväll!

Kram

2010-02-05 @ 18:03:56
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0