Nyårslista!

Jag snor LindaK´s lista, rakt av!
(Ja, alltså inte svaren, men frågorna)

  1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Jag hoppade fallskärm. Eller Paraglidade, som det så fint heter
  2. Höll du några av dina nyårslöften? Det kan jag inte tänka mig.
  3. Fick någon du känner barn? Ja, nån jobbarkompis och så. Ingen nära.
  4. Dog någon som stod dig nära? Nope, jag klarade mig från det förra året.
  5. Vilka länder besökte du? Finland, Danmark och Turkiet.
  6.  Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011? Bättre sommarväder! 
  7. Vilket datum kommer du alltid att minnas? Datum? Nä, det tror jag inte.
  8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?  Det vete fan.
  9. Vilket var ditt största misstag? Oj...det var ju svårt det här
  10. Vilket var ditt bästa inköp? Nya vardagsrumsmöblerna. Älskar!
  11. Vad spenderade du mest pengar på? Mat skulle jag tro.
  12. Vad gjorde dig riktigt glad? Många saker, svårt att säga en.
  13. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt.
  14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010? Volbeat.
  15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år? Jämna plågor ;)
  16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Mig själv kanske...
  17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på? Sånt som bara tar energi.
  18. Hur var din julafton? Fin.
  19. Blev du kär? Jovars.
  20. Vilket program har varit det bästa på tv? Lätt! Så mycket bättre.
  21. Hatar du någon som du inte hatade förut? Jag hatar ingen person.
  22. Vilken var den bästa boken du läst under året? Tre sekunder, eller var det förra året...?
  23. Vilken var din största musikaliska upptäckt? Upptäckt och upptäckt... jag upptäcker nytt hela tiden.
  24. Önskade du dig något som du fick? Ja, ett USB-minne i julklapp.
  25. Önskade du dig något som du inte fick? O ja, massor! En kolonistuga bland annat... 
  26. Vilken var årets bästa film? Jag kommer sällan ihåg filmer...
  27. Vad gjorde du på din födelsedag? Firade här hemma med familj och vänner.
  28. Vilka var de bästa människorna som du träffade? Mina nära och kära.
  29. Hur skulle du beskriva din klädstil? Som den här bloggen ungefär... En egendomlig blandning.
  30. Vad fick dig att må bra? En underbar semesrer i Turkiet.
  31. Vilken kändis var du mest sugen på? Ja, det är ju Mads det! ;)
  32. Vem saknade du? Min farmor.
  33. Vilken var din bästa månad? September. I Turkiet.
  34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre? Mycket. Men gör man bara så gott man kan så är det bra.  
  35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Bli ännu bättre!?

Kommentarer
Postat av: Annie ♥

nu är vinnaren utsedd , kolla vem det va det kanske var du ? :D vem vet :D



annars har du en annan chans att bli morgonens blogg :D kram på dig cooling :D

2010-12-29 @ 19:14:25
URL: http://iamaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0